Carian di Pancapersada

Yang Sudi Singgah

Sunday, October 3, 2010

Elitkraf dan Pingat Kebesaran Pahang

Jasa dan kecemerlangan seseorang dalam sesuatu bidang memang seharusnya dikenang dan dihargai dengan penganugerahan Bintang Kebesaran dan Pielitkraf 2ngat. Inilah masanya anugerah yang dikurniakan itu merupakan barangan yang berkualiti tinggi, halus pembuatannya serta cantik dipandang. Dalam soal ini, pingat dan darjah kebesaran Negeri Pahang telah mendapat sentuhan Syarikat Elitkraf Sdn. Bhd. yang berpangkalan di Permas Jaya, Masai Johor.

Elitkraf sebelum ini telah mengukir nama dipersada tempatan dan antarabangsa dalam bidang pembuatan yang berkualiti tinggi lagi amat seni pembuatannya samada yang direkacipta oleh pihak Elitkraf ataupun dari pihak pelanggan. Dengan kerja tangan yang halus dan bersih oleh pekerja-pekerja kraftangan syarikat ini, maka terhasillah barangan yang cantik lagi menarik serta mendapat kepujian dari pihak pelanggan yang memilikinya.

Pasukan pekerja kraftangan syarikat ini berkebolehan merekabentuk mengikut citarasa pelanggan yang sudah tentu memerlukan yang terbaik untuk acara-acara rasmi mereka.

Melihat kepada kehalusan ukiran dan seninya, maka jelas pihak istana serta Elitkraf tidak berkrompomi dalam hal kualiti. Natijahnya, anugerah tersebut akan menjadi sesuatu yang terbaik untuk dikenang oleh yang memberi dan lebih-lebih lagi yang menerima untuk kenangan sepanjang hayat.

elitkraf

No comments:

Post a Comment